معرفی سیستم صوتی و تصویری خودرو اجاره خودرو در دبی - لیندا ساب

دبی یکی از بهترین و بزرگ‌ترین شهرهای دنیا است که می‌توانید برای تفریح و گشت‌وگذار به این شهر سفر کنید؛ اما مشکل‌ترین چیزی که در این شهر با آن مواجه می‌شوید، داشتن وسیله نقلیه است. اگر از ایران به دبی سفر می‌کنید و ماشین شخصی ایرانی داشته باشید، نمی‌توانید آن را با خودتان به دبی ببرید. اگر هم ماشین شخصی نداشته باشید باید با هزینه‌های سنگین و گزاف کرایه تاکسی و اتوبوس‌های دبی دسته و پنجه نرم کنید؛ اما بهترین راه برای شما اجاره ماشین در دبی در شرکت رنت اتو است که با استفاده از آن می‌توانید به گشت‌وگذار و تفریح در دبی با خیال راحت بپردازید.

رنت اتو بزرگ‌ترین شرکت اجاره خودرو در دبی، اجاره خودرو در تهران و اجاره خودرو در کیش می‌باشد.

قیمت اجاره خودرو در دبی

قیمت اجاره ماشین در دربی خیلی کمتر ازآنچه است که برای تاکسی‌های معمولی و اینترنتی یا غیره هزینه می‌کنید. البته باید دقت داشته باشید که قیمت اجاره ماشین به نوع و مدل ماشین و همچنین به مدت‌زمانی که خودرو را اجاره می‌کنید بستگی دارد. البته این یقین داشته باشید که تمامی قیمت‌های اجاره ماشین شرکت رنت اتو تماماً مناسب و همراه با کیفیت عالی خدمات به شما ارائه می‌شوند.

شرایط اجاره خودرو در دبی

برای اجاره ماشین در دبی نیازی به شرایط خاصی ندارید، فقط باید یکسری مدارک خاص را به شرکت رنت اتو ارائه دهید و همچنین برای اجاره ماشین بدون راننده باید حداقل بالای ۲۰ سال سن داشته باشید و همچنین گواهینامه معتبر با اعتبار حداقل ۶ ماه را داشته باشید. همچنین تمامی ماشین‌های شرکت رنت اتو دارای بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه هستند و درصورتی‌که به ماشین از جانب شما خسارتی وارد شود، نیازی به پرداخت کل هزینه بیمه نیستید و فقط باید مبلغ فرانشیز بیمه را به شرکت رنت اتو پرداخت کنید.

اجاره خودرو در دبی با راننده

اگر می‌خواهید مناظر و شهر دبی لذت ببرید و حوصله پشت فرمان ماشین نشستن را ندارید، می‌توانید از خدمات اجاره ماشین در دبی شرکت رنت اتو استفاده کنید. تمامی رانندگان ما به‌صورت حرفه‌ای تعلیم‌دیده‌اند و با شما رفتاری بسیار حرفه‌ای و محترمانه‌ای دارند. شاید با برخی از رانندگان تاکسی‌های معمولی یا تاکسی‌های اینترنتی برخورد داشته‌اید و از برخورد آن‌ها ناراضی بوده‌اید. اصلاً نیازی نیست نگران این موضوع باشید به دلیل اینکه تمامی رانندگان و سفیرهای ما باید به‌صورت کامل تمامی احترامات لازم را به‌جای بیاورند و در غیر این صورت باید به شرکت جواب پس دهند. پس اصلاً نگران نباشید و درخواست اجاره خودرو موردعلاقه خود را همین‌الان ثبت کنید.

اجاره خودرو در دبی بدون راننده

اگر دوست دارید خودتان پشت فرمان ماشین‌های لوکس و خارجی در دبی بنشینید، اصلاً مسائله‌ای نیست، همین‌الان ماشین خود را بدون راننده از ما اجاره کنید. برای اجاره ماشین بدون راننده باید حداقل سن بالای ۲۰ سال و گواهینامه معتبر با حداقل اعتبار بالای ۶ ماه را داشته باشید. بهتر است که در زمان رانندگی تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید، چون شهر دبی قوانین راهنمایی و رانندگی بسیار سخت گیرانه ای دارد که در صورت رعایت نکردن آن‌ها باید جریمه‌های سنگینی را پرداخت کنید. البته در نظر داشته باشید که درصورتی‌که ماشین خلافی داشته باشد، باید تمامی مبلغ خلافی آن را به‌صورت کامل پرداخت کنید.

مدارک لازم اجاره خودرو در دبی

برای اجاره ماشین باید مدارک خاصی را به شرکت رنت اتو ارائه دهید که ازجمله آن‌ها می‌توان کارت شناسایی کارت ملی، گذرنامه یا پاسپورت، گواهینامه معتبر برای اجاره خودرو بدون راننده، آدرس دقیق محل سکونت و چک یا سفته به مبلغ خودرو جهت ضمانت که در آخر مدت‌زمان اجاره ماشین به شما عودت داده می‌شود. همچنین درصورتی‌که نمی‌توانید چک یا سفته را به شرکت رنت اتو ارائه دهید، می‌توانید مبلغ را به‌عنوان ودیعه در نزد شرکت رنت اتو گرو بگذارید و در پایان مدت اجاره ماشین آن را پس بگیرد. البته دقت داشته باشید، چنانچه ماشین را بدون راننده اجاره کرده باشید و ماشین خلافی داشته باشد، مبلغ خلافی از مبلغ ودیعه شما کسر می‌شود.

اجاره خودرو ارزان در دبی

یکی از بهترین مزیت‌هایی که شرکت رنت اتو دارد این است که تمامی قیمت‌های اجاره ماشین این شرکت مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی و ارزان هستند. ما سعی کرده‌ایم شرایطی را فراهم کنیم که تمامیم افراد بتوانند هر ماشینی که دوست دارند را از ما اجاره کنند. البته دقت کنید که اگر ماشین را با مدت‌زمان کمتری از ما اجاره کنید، قیمت آن نیز کمتر برای شما حساب می‌شود؛ اما بازم تمامی قیمت‌های شرکت رنت اتو کمتر از هر جای دیگری است و می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که یک ماشین با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا اجاره می‌کنید.

اجاره پورشه و لامبورگینی در دبی

اگر ماشین‌هایی مثل پورشه یا لامبورگینی را دوست دارید می تواید آن‌ها را از ما در دبی اجاره کنید. البته در نظر داشته باشید که تمامی ماشین‌های لوکس و خارجی شرکت رنت اتو دارای بیمه بدنه و شخص ثالث هستند. همچنین ما سعی کرده‌ایم که قیمت‌های اجاره ماشین‌های لوکس و خارجی خود را به حداقل برسانیم تا شما عزیزان بتوانید هر ماشین خارجی که دوست دارید را اجاره کنید.

چگونه در دبی ماشین اجاره کنیم؟

برای اجاره ماشین در دبی می‌توانید به سایت شرکت رنت اتو مراجعه کنید و در صفحه رزرو خودرو درخواست خود را ثبت کنید. در این صفحه باید نوع و مدل ماشین و همچنین شهر موردنظر خود را انتخاب کنید. پس از پر کردن فرم و ارسال آن به کارشناسان ما از طریق سایت، کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم را برای ادامه روند اجاره خودرو بستن قرارداد و تحویل ماشین به شما انجام می‌دهند. همچنین گر در هر زمانی به مشاوره نیاز داشتید یا سؤالی ذهن شما را درگیر کرده بود می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی داخل سایت مثل تماس تلفنی، واتساپ، اینستاگرام و تلگرام با ما در ارتباط باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 165 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 18 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.