معرفی سیستم صوتی و تصویری خودرو ضد سرقت کردن خودرو - لیندا ساب

سرقت خودرو یکی از بزرگترین دغدغه ­های صاحبان خودرو است که با توجه به افزایش آمارهای سرقت میتواند بسیار نگران کننده باشد اما اگر شما هم از کسانی هستید که از روش­های قدیمی برای امنیت خودروی خود استفاده میکنید در این مقاله همراه ما باشید تا خطرات استفاده از روشهایی مثل قفلهای پدال و فرمان و دزدگیرها را به شما معرفی کنیم.

روشهای ضد سرقت کردن

از زمان عرضه خودرو تا امروز راه های مختلفی برای حفظ امنیت و با ادعای ضد سرقت کردن خودرو پیشنهاد شد. از جمله قفل پدال، قفل فرمان، قفل کاپوت، قفل رینگ، دزدگیرها و بسیاری موارد دیگر اما سوال این است که این روشها تا چه میزان میتوانند از به سرقت رفتن خودروی شما جلوگیری کنند؟

قفلهای ضد سرقت

قفلهای به اصطلاح ضد سرقت مانند قفل پدال قفل فرمان و… صرفا روشهایی برای به تاخیر انداختن سرقت هستند و صاحبان خودرو معمولا به دلیل زمان بر بودن نصب این قفلها از آنها صرف نظر میکنند.

دزدگیرها

دزدگیرها یاران همیشگی صاحبان خودرو هستند بطوریکه وقتی صحبت از تامین امنیت خودرو به میان می اید عموما اولین چیزی که به ذهن صاحبان خودرو خواهد رسید خرید دزدگیر است. اما علی رغم همه ی روشها برای حفظ امنیت خودرو جالب است بدانید که مطابق آمار سرقت خودرو به طور میانگین در ۲ دقیقه اتفاق می افتد. و اولین اقدام سارق از کار انداختن سریع دزدگیر است.

عملکرد دزدگیر

اولین مشکلی که در مورد عملکرد دزدگیر وجود دارد وجود چراغ چشمک زن آن است که سارق را متوجه وجود دزدگیر میکند و او را راهنمایی میکند تا سیستم برق خودرو را از کار بیندازد. اما در خوشبینانه ترین حالت که سارق ناشی برق خودرو را قطع نکند تنها کاربرد دزدگیر صدای آژیر حین سرقت است که اگر به هر دلیلی متوجه نشوید یا در محل نباشید کاربرد دیگری برای شما نخواهد داشت. و حتی اگر بشنوید تا خودتان را به ماشین برسانید سرقت رخ داده است.

ردیاب ها

بعد از شکست دزدگیرها و بالارفتن مداوم آمار سرقت این بار برای حفظ امنیت خودرو ردیاب ها به بازار عرضه شد. ردیاب خودرو دستگاهیست که تمام نقض های دزدگیر را برطرف کرد. به علت مخفی بودن این وسیله و قابلیت نصب آن در ۲۴ مکان مخفی خودرو پیدا کردن دستگاه برای از کار انداختن آن امری سخت و تقریبا غیرممکن است.

ردیاب چگونه عمل میکند

ردیاب خودرو علاوه بر داشتن هشدار ضربه، هشدارهایی مبنی بر باز شدن در، روشن شدن خودرو، ضربه خوردن به خودرو و سرعت غیر مجاز را دارند همچنین شما میتوانید برای ردیاب یک محدوده مجاز تعریف کنید که در صورت خروج و ورود به آن پیام هشدار دریافت کنید. اما امکانات ردیاب به این جا ختم نمیشود. شما یعد از سرقت میتوانید در هر فاصله ای از خودرو که باشید از طریق اپلیکیشن ردیاب خودروی آلفا خودروی خود را خاموش کنید و از روی نقشه داخل اپلیکیشن موقعیت دقیق ماشین خود را مشاهده کنید تا دنبالش بروید.

چرا ردیاب آلفا را انتخاب کنیم؟

نکات مهمی در خرید و انتخاب یک ردیاب با کیفیت وجود دارد که باتوجه به اهمیت موضوع نبود هر کدام از آنها میتواند ضعف بزرگی به شمار رود. در زیر به بررسی نکات مهمی که ردیاب های آلفا را از سایر برندها متمایز کرده است خواهیم پرداخت.

۱٫ اعتبار و سابقه فعالیت :

ردیاب الفا با داشتن ۱۰ سال سابقه در زمینه فروش و پشتیبانی ردیاب خودرو جز اولین برندهای موجود در کشور است. راز دوام ده ساله شرکت در جلب رضایت مشتریان و کیفیت محصولات است. در مقابل شرکتهایی وجود دارند که پس از مدتی اثری از آنها باقی نخواهد ماند و مشتریان خود را بدون پاسخگویی در قبال ان ها با ردیابهای بی کیفیت خود تنها میگذارند. بنابراین سابقه و اعتبار شرکت اولین نکته ایست که باید در خرید یک ردیاب خوب در نظر داشت.

۲٫ پشتیبانی و خدمات پس از فروش مادام العمر و رایگان:

بیشترین آمار سرقت نیمه های شب اتفاق می افتد این در حالی است که ساعت پشتیبانی در شرکتهای مختلف عرضه کننده ردیاب به طور میانگین تا ۶ عصر و نهایتا ۹ شب است. بنابراین پشتیبانی ۲۴ ساعته و بدون وقفه حتی در روزهای تعطیل ردیاب آلفا میتواند مزیت بزرگی به شمار رود. پس علاوه بر نکات مهم در خصوص دستگاه حتما به کیفیت خدمات مشتریان هم توجه کنید. چرا که در صورت بروز هر گونه اتفاق اگر کسی پاسخگوی دستگاه نباشد ممکن است ردیاب شما عملا به هیچ دردی نخورد.

۳٫ سرورهای قدرتمند داخلی و خارجی:

باتوجه به اختلالات گسترده اینترنت و فیلترینگ و قطعی های مداوم سرورهای خارجی استفاده از سرورهای قدرتمند و قابل اعتماد داخلی میتواند مزیت بزرگی برای شرکت ارائه دهنده باشد. ردیاب آلفا دارای دو سرور خارجی و دو سرور داخلی قدرتمند میباشد که قابلیت ذخیره اطلاعات

۴: به روز رسانی مداوم:

در بازار رقابتی به روزرسانی مداوم اپلیکیشن و امکانات ردیاب یکی از نکات مهم خرید است. اپلیکیشن آلفا با به روزرسانی مداوم و بهبود کیفیت و رفع هر احتمال خطا جز بهترین اپلیکیشنهای ردیابی موجود در بازار است که حتی برخی شرکتهای رقیب ارائه دهنده ردیاب از خدمات اپلیکیشن ردیاب آلفا استفاده میکنند. داشتن رابط کاربری آسان و امکانات بسیار متنوع اپلیکیشن، ردیاب آلفا توانسته است بین کاربران خود بسیار محبوب باشد.

۵٫ گارانتی:

داشتن گارانتی محصول به معنی اطمینان شرکت به کیفیت دستگاه است. همچنین محصول دارای گارانتی اطمینان خرید مشتریان را بالاتر خواهد برد. با انتخاب برند معتبر میتوانید مطمدن باشید پاسخگوی همه مشکلات شما خواهند بود. همه ردیاب های آلفا همراه با کارت گارانتی معتبر عرضه میشوند تا مشتری با آرامش خاطر از پاسخگویی در قبال ردیاب خریدی رضایت بخش داشته باشد.

نتیجه گیری:

با خرید خودرو تامین امنیت آن مسئله ایست که حتما ذهن شما را درگیر خواهد کرد. از میان روشهای پیشنهادی قابل اعتمادترین روش، نصب ردیاب و از میان ردیاب ها ردیاب آلفا است که با موفقیت بالا در جلب رضایت مشتری و توجه به همه نکات و جزئیات در خصوص ردیابی موقعیت خودرو علی الاخصوص خودروهای سرقتی توانسته است اعتماد کاربران خود را به خوبی به دست آورد. این تکنولوژی فوق العاده با نصب راحت و عملکرد مناسب همچنین داشتن اپلیکیشن حرفه ای میتواند از ضررهای زیادی جلوگیری کند.

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 399 views بار دسته بندی : مقالات تاريخ : 10 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.