معرفی سیستم صوتی و تصویری خودرو ردیاب خودرو چیست و چگونه کار می کند؟ - لیندا ساب

 

شما برای حفاظت از خودرو و سیستم های صوتی خود نیاز بیشتری به ردیاب خودرو دارید ، بنابراین وسایل نقلیه باید از امنیت مناسب برخوردار باشند. در حالی که ممکن است دزدگیر خودرو داشته باشید ، امروز به تنهایی کافی نیست. هشدارهای اتومبیل غالباً نادیده گرفته می شوند زیرا مردم آنها را خیلی اوقات می شنوند.

با افزودن ردیاب خودرو  به کاهش خطر کمک می کنید ، در حالی که هنوز ممکن است یک دزد بتواند وسیله نقلیه را سرقت کند ، فناوری موجود در سیستم ردیابی GPS که نصب کرده اید قادر خواهد بود بلافاصله به شما هشدار دهد.

 

سیستم ردیاب خودرو چگونه کار می کند؟

قبل از اینکه به نحوه کار این نوع سیستم ها برای GPS در ماشین بپردازیم ، مهم است که یک نمای کلی درباره نحوه کار ردیاب خودرو داشته باشید. GPS مخفف سیستم موقعیت یابی جهانی است.

یک سیستم ردیابی GPS از شبکه ماهواره ای ناوبری جهانی (GNSS) استفاده می کند. این شبکه طیف وسیعی از ماهواره ها را شامل می شود که از سیگنال های مایکروویو استفاده می کنند که به دستگاه های GPS منتقل می شوند تا اطلاعاتی در مورد مکان ، سرعت خودرو ، زمان و جهت خود ارائه دهند. بنابراین ، یک سیستم ردیابی GPS به طور بالقوه می تواند داده های ناوبری در زمان واقعی و تاریخی را در هر نوع سفر ارائه دهد.

یک سیستم ردیابی فعال GPS  به عنوان یک سیستم در زمان واقعی شناخته می شود زیرا این روش به طور خودکار اطلاعات مربوط به سیستم GPS را به صورت یک پورتال یا سیستم ردیابی مرکزی در همان زمان واقعی که اتفاق می افتد می فرستد.

 

پیگیری تلفن همراه

همه تلفن های همراه دائماً سیگنال رادیویی را پخش می کنند ، حتی در صورت عدم تماس. شرکت های تلفن همراه توانسته اند سال ها با استفاده از اطلاعات مثلثی از برجهای دریافت کننده سیگنال ، موقعیت یک تلفن همراه را تخمین بزنند. با این حال ، معرفی فناوری GPS به تلفن های همراه بدان معنی است که ردیابی GPS تلفن های همراه در حال حاضر این اطلاعات را بسیار دقیق تر می کند.

با توجه به اینکه امروزه فن آوری GPS در بسیاری از تلفن های هوشمند جدید معمول تر است ، این بدان معنی است که می توانید موقعیت مکانی هر کس که دارای اسمارت فون با GPS است را در هر زمان با دقت قابل ردیابی کنید. از این رو ردیابی GPS تلفن همراه می تواند یک ویژگی مفید برای صاحبان مشاغل ، والدین ، ​​دوستان و همکارانی باشد که به دنبال برقراری ارتباط با یکدیگر هستند.

در حالی که این دستگاه بسیار کوچک است ، اما از قدرت و قابلیت قابل توجهی برای آن استفاده می کند. این واحد ها دارای یک حافظه داخلی هستند که می تواند داده ها را ذخیره کند ، همچنین یک باتری پشتیبان و یک سیم کارت که می تواند به اینترنت متصل شود ، وجود دارد.

دستگاه داده های ماهواره های GPS را گرفته و سپس می تواند مکان را محاسبه کند. سپس داده ها را از طریق شبکه سلولی GSM به سرور ارسال می کند. سپس سرور اطلاعاتی را که از ردیاب دریافت می کند پردازش می کند و آن را ایمن ذخیره می کند.

از طریق رابط وب روی رایانه یا با استفاده از یک برنامه تلفن همراه می توان به این اطلاعات دسترسی پیدا کرد. از آنجایی که امروزه بیشتر افراد دارای تلفن همراه هستند ، می خواهند برنامه را در دسترس داشته باشند. این امر به آنها امکان می دهد تا در مورد وسیله نقلیه خود بدون توجه به مکانشان ، هشدارهایی دریافت کنند ، که می تواند به ایمن تر شدن وسایل نقلیه آنها کمک کند ، زیرا صاحب بلافاصله می داند وقتی چیزی اشتباه است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین لیندا ساب تماس حاصل فرمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 136 views بار دسته بندی : مقالات تاريخ : 26 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.