معرفی سیستم صوتی و تصویری خودرو آنا د آرماس جایگزین اسکارلت جوهانسون در فیلم جدید اپل با بازی کریس ایوانز شد - لیندا ساب

اسکارلت جوهانسون از جمع بازیگران فیلم Ghosted جدا شد و حالا آنا د آرماس پس از توافق با اپل جایگزین جوهانسون در این فیلم و هم‌بازی جدید کریس ایوانز شده است.

ماه شهریور امسال خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون قرار است در فیلم جدید اپل با نام Ghosted دوباره هم‌بازی شوند و بازی کنند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییراتی در تیم بازیگران این فیلم ماجراجویی ایجاد شده است. ددلاین گزارش داد که اسکارلت جوهانسون از جمع بازیگران فیلم Ghosted جدا شده و حالا آنا د آرماس به این فیلم اضافه شده تا دوباره با کریس ایوانز هم‌بازی شود. گفته می‌شود که دلیل جدایی جوهانسون تداخل برنامه تولید فیلم Ghosted با برنامه‌های او بوده است.

آرماس و ایوانز پیش از این در فیلم Knives Out به کارگردانی رایان جانسون هم‌بازی بودند و اخیرا در فیلم The Gray Man به کارگردانی برادران روسو نیز دوباره با یکدیگر هم‌بازی شدند که این فیلم برای پخش از نتفلیکس تولید شده است. دکستر فلچر، کارگردان فیلم Rocketman وظیفه کارگردانی فیلم Ghosted را بر عهده خواهد داشت و فیلمنامه این فیلم ماجراجویی توسط رت ریس و پال ورنیک،‌ نویسندگان فیلم Deadpool و فیلم Zombieland نوشته خواهد شد.

ایوانز و آرماس همچنین به‌همراه دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرنجر از شرکت اسکای‌دنس که پیش از این سابقه ساخت فیلم The Tomorrow War را برای آمازون داشتن، به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Ghosted حضور دارند. ریس و ورنیک نیز دیگر تهیه‌کنندگان فیلم هستند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست، اما این فیلم به‌عنوان یک پروژه اکشن، ماجراجویی و عاشقانه معرفی شده که کانسپتی مشابه فیلم Romancing the Stone محصول سال ۱۹۸۴ با بازی مایکل داگلاس و کاتلین ترنر دارد.

مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه آرماس در حال مذاکره با لاینزگیت برای حضور در فیلم Ballerina، اسپین‌آف جان ویک است. آنا د آرماس اخیرا در فیلم No Time to Die بازی کرده و پیش از این برای بازی در آثار دیگری چون فیلم Blade Runner 2049، فیلم Knives Out، فیلم War Dogs، فیلم Knock Knock، فیلم Wasp Network و فیلم Sergio شناخته شده است. فیلم Deep Water با بازی بن افلک، فیلم Blonde و فیلم The Gray Man قرار است آثار بعدی آرماس باشند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 16 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.